Planen med "lilla my"

Publicerat: 2014-01-06 / 00:46:19 | Kategori: Isabell | Kommentarer: 0
Ska lägga ut en ny annons på Popper imorgon, idag har det varit några som har ringt och så, men ska jag vara riktigt ärlig så har det inte känts så bra.. Vet inte varför men det känns som att man kan inte beskriva hur en häst är att rida igenom telefon, i alla fall inte jag! Man måste prata face to face OCH provrida hästen för att se hur den är att rida. Popper är en häst som det låter att han är inget speciellt eller till och med dålig, men det är han verkligen inte! Så fort man sitter upp på honom får man en speciell känsla i kroppen som man aldrig vill ska försvinna, han är underbar och det känns som man svävar på små rosa moln.
Men i alla fall så vill JAG börja om på ny kula med det här att sälja Pop. Imorgon kommer Mie och vi ska helraka honom och sedan ska det göras en ny försäljninsfilm där jag rider honom i både dressyr och hoppning - den filmen är så efterfrågad! Så gör vi ett nytt försök, känns så mycket bättre att skriva det här, haft en klumb i magen sedan den senaste ringde. Men nu jädrar ska han komma till en nytt bra hem.
 
En speciellt vacker ponny är han också!♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback