Vinröd, svart & guldig - outfit

Publicerat: 2013-12-31 / 13:15:17 | Kategori: Isabell | Kommentarer: 3
Dö-läcker outfit som jag hade tänkt pryda min storhäst på tävling (när jag förstås har köpt honom först ;)), det är lätt och stilren. Gillar hur mina tretorn stövlar passar så bra till min john whitaker hjälm.
Detta matchar nog bäst och snyggast till en svart utrustning då benskydden, kavajan, hjälmen, stävlarna är svarta. Men det är mitt tycke och smak, alla är vi olika. Jag gillar outfiten och den passar det mesta färger på häst också, tror Roddy kommer få se ut så här på visa tävlingar också - denna outfit med knoppar blir lätt snyggast på startfältet! 
 
Nåååå, låt mig höra höra eran åsikt om outfiten, skulle ni kunna tänka er den.. ?
//isabell

Kommentarer
Vanessa | 2014-01-01 / 16:51:11 | http://russetville.webblogg.se

Absolut! Men som den typiske dressyryttaren jag är, skulle jag hellre föredra helsvarta dressyrstövlar utan snörning ;)
Resten var riktigt läckert!

Ana Konforta | 2014-01-02 / 16:28:54 | http://anas.blogg.se

De klart jag skulle kunna tänka mig ha den outfiten på en tävling! Köpte faktiskt in john whitaker shabraket för några dagar sen;)
kraaaam

Svar: Ååh vad kul att du har lika bra smak som jag har ;-D. Vart köpte du schabraket någonstans? :))
Kram Isabell
Pernilla och Isabell

Ana Konforta | 2014-01-03 / 10:52:31 | http://anas.blogg.se

sv: jag köpte det begangnat på hastnet :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback