På tiden att piffa upp designen nu, svar JAA

Publicerat: 2013-12-27 / 09:00:00 | Kategori: Isabell | Kommentarer: 0
Kanske ska börja med HEJ det var inte igår, förlåt för att varken jag eller pernilla har bloggat så mycket, men vi skyller på julen och så vidare. Nu är vi här i alla fall och ska börja om på nytt så en ny design ska upp. Så jag satte mig och började pilla lite på den igår kväll - myckt fin, mycket fin.
 
Men till vad jag ska göra idag, nu så här efter jul är det mellandags rea så jag och mamma ska till stan och stor shoppa, eller bara om hon betalar då ;)) För att jag försöker att spara så mycket som helst till Irland resan och Göteborgs horse show som båda är i februari och ja när jag har pengar och möjlighet till bra shopping är dom borta rätt snart..
 

Men nu blir det snabbt till stallet och morgon fodra, byta täcken och så vidare!
Bild från igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback