Nyår!

Publicerat: 2013-12-30 / 19:14:40 | Kategori: Pernilla | Kommentarer: 0
Tjatjatja! 
 
Bloggade inte igår så ikväll blire inlägg!! 
Igår hoppade jag Japp hos min granne i paddocken! Han var faktiskt duktig. Vi hoppade små hinder och lite skoj hoppning. Men han tyckte det var roligt. 
 
Star fick en skogstur som vanligt. Vill verkligen ta vara på henne nu, att när det inte är tävling och träning bara ha roligt ute i skogen. 
 
Idag sov min bästis över, somnade ungefär halv 2 och vaknade 11 någotsånt. Men hon åkte hem och jag red dit med Star och vi hoppade i paddocken. Eller ah hoppning kanske de inte var, hon red en häst som knappt hoppat innan men vi tog en liten tur i skogen och pratade! 
Och nu när jag tog in japp för jag tänkte longera honom..så hade han tappat en framsko! Assåå åååh jobbig han är. 
 
Imorgon är det nyår och jag ska till min granne/bästis och fira det där. Mat, godis, film och allmänt kul så jag kommer nog inte blogga så mycket imorgon men det får Isabell faktiskt göra :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback