Mera snö.

Publicerat: 2013-12-08 / 22:42:00 | Kategori: Isabell | Kommentarer: 0
Har ändrat mig - jag hatar snö och kyla. Speciellt när det blåser samtidigt som det snöar.
 
Vet inte vart jag ska börja, hade satt klockan på 6 så jag hade gott om tid till att rida och göra stallsysslorna innan julshowen. Innan jag tänker börja klippa hästen får jag en mess och det är inställt. Måste säga att det var lite tur ändå, Pim och jag hade failat so bad.
I alla fall så blev det inställt pågrund utav snöstorm och hala vägar, fine. Det andra var att snösulor och sån skit måste på igen, dock måste dom bort igen i januari då Roddy ska slut mätas och dom räknar bara bort en centimeter.
Och sen när jag skulle sitta på på Roddy för att skritta så började det regna åt alla håll och kanter, så Popper och Odin fick stanna inne. Hästarna ville inte ens gå ut, när jag tänker efter så ville jag inte heller göra det.
 

Haha fett negativt inlägg ju, men snö är inte kul längre. Bara när det ligger snällt på marken och inget mer, PUNKT.
 
/isabell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback