Året är snart slut

Publicerat: 2013-12-26 / 22:09:00 | Kategori: Pernilla | Kommentarer: 0
 Min jul har vart bra! Fina julklappar både till mig och hästarna. 
Idag har jag ridit båda, de regnade inte idag så passade på! 
 
Det blev blev skogen med båda. Japp har jag inte ridit på ungefär 2 månader så han va full av energi, haha. Han va väldigt jobbig i gången när jag borstade honom...han va överallt. Men i skogen va han helt okej! Bockade inte..ska ha igång honom nu! 
 
Star red jag i skogen med min bästis. Pratade mest! 
Nu sitter jag i mitt rum, lyssnar musik och ska snart gå och lägga mig. 
Får se hur dagen blir imorgon, Japp ska iallafall ridas på förmiddagen när de inte regnar. För han ska va i skogen för han e så rädd för bilar och sånt. Sen tror jag de ska regna på eftermiddagen..får se hur de blir med Star. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback